Header

Header
Akira~Chan

Monday & Tuesday updates

| Tuesday, October 12, 2010


Monday
1. Meeting dengan group member yang akan berkonvoi sekali ke Oxford esok. Tak besh sekali meeting itu.. Don't ask why


2. Weekly seminar sudah start untuk sem ini.. Good to look for ideas of the way they present their findings and the way to talk more and write less in ur PP presentation :p


3. Meeting dengan supervisor selepas solat Zohor. Mr. sv sangat gembira dengan hasil kerja dan minta touch up sikit graph2 yang saya print out berhelai-helai tu.. saya tanya die..am i on track at the moment? do u think i'm too slow or i am doing just fine? die cakap saya dah buat keje dengan bagus :) Alhamdulillah..lega mendengarnya..die boleh siap lukis graf progress depan saya lagi masa tu.. syukran ya Allah..moga2 maintainla progress saya hendaknya selepas ini.


4. still dengan meeting bersama sv. di akhir meeting saya request for holidays from him. die cakap "u deserved it..just let me know when you are going to start your holiday".. yeay!! dengan green light yang dah diberi, saya boleh cuti hujung tahun ni sampai awal tahun depan!!! Alhamdulillah..




Tuesday


1. gambar kat bawah untuk mama. tula gambar pokok apple kat school qila. kalau rendah sikit lagi qila dah suruh abg aidy lompat capai buah apple tu..hehe.. cian mama ngan ayah masa datang haritu apple belum masak lagi kat pokok masa kitorang pergi fruitpicking..insyaAllah ada rezeki mama ngan ayah datang boleh pergi petik apple ek?






2. it's 9.40pm, saya tengah packing baju untuk ke Oxford esok. will stay there for 2nights.. for what? i am one of the members in 2 groups that will represent the university for an environment competition.. balik nanti qila cerita lebih lanjut k? btw, wish me (and group members) luck ye kawan2? semoga doa kite bersama2 dimakbulkan tuhan dan harapnya dapatla kami ke final december nanti di london plak...Amin


Oyasumi nasai, minna!!


p/s: ooh, btw i've updated my Fungi Workshop entry in my PhD blog..check it out!







0 voice outs!:

 

Copyright © 2010 Akira~chan Blogger Template by Dzignine | Header Illustration by Emila Yusof