Header

Header
Akira~Chan

karangan hari ini

| Thursday, June 7, 2012
hari ni taknak tulis dalam english sebab brain dah tak mampu bagi idea. kering.. sebab tadi baru lepas perah idea untuk tulis 8 page results.. so, sekarang curi masa untuk update blog pulak. 

macam2 perkara berlaku sepanjang beberapa bulan kebelakangan ni. sorry, sebab qila dah jarang sangat2 update blog ni. bile teringat nak karang post baru, teringat pulak thesis chapter yang belum habis dikarang. bila takde idea nak tulis thesis, ada pulak plan nak berjalan2..jadi, sudahnya tak tulis apa2 pun kat sini..

mama dan ayah baru je balik malaysia tinggalkan kami suami isteri di sini. diorang stay sini exactly 2 bulan dari april sampai hujung bulan 5. masa diorang ada, rumah jadi sangat happening dengan suara ayah dan bau masakan mama yang sedap sampai 100 meter sebelum sampai rumah memang confirm dah bau. :) tapi bila diorang balik minggu lepas, rasa kosong sangat.. nasib baik ada suami yang sentiasa memujuk, memeluk dan mengelap air mata isterinya ini yang senang je keluar bile mengenang orang yang dah pulang.. mana tak terasa kehilangan bile dah lama sangat tinggal bersama, pergi holiday sama2, shopping sama2, makan sama2, balik dari uni ade orang yang menunggu.. itulah nikmatnya bila bersama mak ayah kita

rasanya dekat beribu gak gambar yang qila tangkap masa diorang datang holiday, tapi ni je yang sempat diupload.. kalau rajin akan upload lagi ;p



ni masa mama dan ayah baru sampai Heathrow.. :)
sempat lagi bergambar kat tempat anakanda menuntut ilmu :)
shopping sakan kat outlet!
jalan2 London.. @London Waterloo Station
weekend kalau tak pergi jalan2, kami pergi carboot..

pasar pagi dekat Staines memang jadi tempat favourite mama dan ayah hari Rabu

ayah tengah pilih beg mana nak beli untuk kekanda2 di Malaysia :)

menyoping groceries di Hounslow.. murah barang2 kat sini

captured masa on the way ke Scotland
sampai jugak ayah dan mama di Old Trafford Std, Manchester

ayah memborong di outlet, mama memborong pinggan mangkuk Portmeirion.. anak menantu kelip2 mata je..hee














bawah ni gambar sebelum kami bertolak ke Heathrow nak hantar mama dan ayah balik.. muke senyum simpul, tapi dalam hati siapa yang tahu..





we miss you both, mama dan ayah!
doakan kejayaan anakandamu di sini..



0 voice outs!:

 

Copyright © 2010 Akira~chan Blogger Template by Dzignine | Header Illustration by Emila Yusof