Header

Header
Akira~Chan

my friend's wedding

| Tuesday, December 30, 2008






5 voice outs!:

{ v e r m i l i o n } at: December 30, 2008 at 6:55 AM said...

tahniah kpd our fren gee..ratu r0ck kaPak di biLik tut0r 1~ weeee...x) per0mpak2 sireh? walla! bile kah giliran saye pula?? :D

{ dijahsaad } at: December 30, 2008 at 6:56 AM said...

LOVE it!!!!!

-rakan kongsi perompak sireh

{ Ronie } at: December 31, 2008 at 2:31 AM said...

ada rakaman cctv tak adegan2 rompakan tersebut? kalau ada kasi uplod la ek ;)

{ pawana } at: December 31, 2008 at 8:35 AM said...

ewah ewah ewah....
biasanyer rompak sirih tu untuk ambik berkat
nak berkat lagi sirih tu kena makan tau heheheh..
linny! u kena makan sirih tu tau!
bukan simpannnn
hehehe
mama qila xyah rompak laaa
dah kompem ngan papa hahahha

{ A.k.i.r.a ~ c.h.a.n } at: December 31, 2008 at 3:28 PM said...

waa..banyak respons post kali ini..i lyke!! (~_^)

kak zila vermilion;

iyer..kakak itu sememangnya layak dikurniakan gelaran ratu rock kapak heheh! bilekah giliran anda? tungguuuu..wuWu

kak dijah;

me kacih,
rakan kongsi perompak sireh!

lalala~

kak roni;
alala..kejadian itu berlaku dalam masa beberapa saat saje di depan mata qila.. dah tak sempat nak seluk handbag amik enpon.. cctv? amboi..manyak nye duet sampai nak letak cctv kat umah dalam kg. pecah rotan itu ek?? hee~

cik pawana;
ha'aah la.. yang qila biasa denga sireh tu slalunye perompak tu terus makan..takde simpan2 ni.. u jangan isau bebeh, i takde amik pun sireh itu..sebab dah pena ada kenangan pahit merasa daun itu semasa kecik..hehe~

 

Copyright © 2010 Akira~chan Blogger Template by Dzignine | Header Illustration by Emila Yusof