Header

Header
Akira~Chan

siang lagi panjang dari malam

| Thursday, May 6, 2010


tengok ajela waktu solat kami di sini:

Subuh: 2.42am
Zohor: 12.59pm
Asar: 5:06pm
Maghrib: 8:34pm
Isya': 10:59pm

pukul 8 malam masih terang-benderang kat sini
saya dan suami jenis yang suke masak dinner bile time2 nak senja gitu.. ikut psychology macam kat Msia lagi
bile dah macam tu, dinner siap by 9pm lah!
adeh, lambat sangat makannya plak

jadi kesempatan siang yang panjang inila, saya kene buat kerja lebih dan siapkan apa yang patut
bila kerja dah siap, boleh jalan2 plak nanti
weee!





3 voice outs!:

{ happyichigo♥ } at: May 6, 2010 at 2:09 PM said...

omg subuh kul 2 wah

{ Ronie } at: May 6, 2010 at 8:02 PM said...

samalah kita Qila..I pun akan masak untuk dinner bila dah nak gelap..so makannya dah nak dekat kol 22.00....haisshhh..

{ A.k.i.r.a ~ c.h.a.n } at: May 7, 2010 at 8:01 PM said...

dira:
a'ah dira.. :)

kak ronie:
haha..pastu tido plak awal..kan?

 

Copyright © 2010 Akira~chan Blogger Template by Dzignine | Header Illustration by Emila Yusof